ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فغانی: مجیدی فرار رو به جلو می‌کند| همه دیدند برای استقلال پنالتی رخ نداد

  • کد خبر: ۸۸۷۰۳
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
فغانی: مجیدی فرار رو به جلو می‌کند| همه دیدند برای استقلال پنالتی رخ نداد
علیرضا فغانی به دفاع از عملکرد خودش پرداخته و با انتقاد از اظهارات فرهاد مجیدی بعد از بازی با نساجی اعلام کرده برایش مهم نیست سرمربی استقلال چه می‌گوید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درجریان بازی استقلال و نساجی صحنه‌ای رخ داد که مشکوک به پنالتی بود. همین موضوع سبب شد تا فرهاد مجیدی بعد از بازی با نساجی در نشست خبری از قضاوت علیرضا فغانی انتقاد کند. مجیدی حتی از فقدان وی‌ای آر نیز انتقاد کرد، اما فغانی یک روز بعد، پاسخ اظهارات سرمربی استقلال را داد. فغانی درباره صحنه رخ داده در محوطه هجده قدم می‌گوید: اگر فیلم بازی و همچنین نظرات کارشناسان داوری را هم دیده باشید، متوجه خواهید شد که آن صحنه خطای هند نیست. حالا این‌که این دوست عزیزمان (اشاره به فرهاد مجیدی) به این شکل صحبت می‌کند باید بگویم که اگر قرار باشد هر داوری به خاطر هر اشتباهی که مرتکب می‌شود، عذرت خواهی کند که این اشتباه است و نباید این مسئله باب شود.  امیدوارم آقای مجیدی که سرمربی تیم معتبری است و سرمربی تیم امید ایران بوده، حداقل اطلاعات قوانین بازی را به‌روز بکنند و این‌طوری فرار روبه‌جلو نکنند تا فشار را از روی دوش خودش به تیم داوری منتقل کند. البته من ازاین‌دست مسائل زیاد دیدم و عادت دارم و اصلاً هم برای من مهم نیست که مجیدی چه گفته است و قرار است چه فشاری روی من بیاید، ولی این صحنه هند نبود و کارشناسان هم تایید کردند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->